Kundeservice

snakk

Vi jobber kontinuerlig med å gi deg større utvalg og gode tilbud. Vi setter veldig pris på tilbakemeldinger om forbedringer, ris eller ros. Si også i fra om det er noen produkter du savner i nettbutikken vår. 

Er det feil på varer du har mottatt, er det viktig at du gir oss beskjed så snart som mulig. Benytt skjemaet på denne siden.

Er du misfornøyd med en vare og ønsker å benytte deg av angreretten, kan du laste ned skjema her. Les mer om hvordan du benytter angrerett lengre nede på siden.

linje

Våre betingelser

 

Du må være 18 år eller ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille varer hos oss.

Vår sortiment er i stadig utvikling, og vi tar forbehold om utsolgte varer og forsinkelser i leveranse fra våre leverandører.

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert hos oss. Du kan likevel benytte deg av angrefristen dersom du ikke ønsker å beholde varen. Se eget avsnittet om hvordan du benytter deg av angrefristen.

Dersom produktet har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen. Melding om feil og mangler ved produktene overbringes oss skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen.

Skrivefeil eller tekniske feil i produktinformasjon, pris og bilde kan forekomme.

 

Priser:

Alle priser er inklusiv moms og oppgitt i norske kroner. Tilbudspriser er kun gyldig i den tid de framkommer på nettsiden. Riktig pris vil alltid vises i handlekurven. NB! Frakt vil tilkomme.

Hele kjøpesummen betales via betalingstjenesten på vår nettside. Beløpet blir trukket når varen sendes fra vårt lager.

 

Frakt:
Varene sendes fra vårt lager i Trondheim, og leveres normalt innen 3-10 virkedager. Ved større forsinkelser eller utsolgte varer vil du bli kontaktet på oppgitt e-postadresse. Varer levert utenfor Norge vil ha lengre leveringstid.

 

Returer:
Returfrakt må du selv bekoste med mindre varen er defekt eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller pakke, ikke som oppkrav.

 

Tilbakebetalingsplikt:
Hvis du benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake din betaling senest 30 dager etter at vi har mottatt varen. Du må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer.

 

Angrefristen

Angrefristen er på 14 dager.
Ved retur må angrerettskjema fylles ut og sendes med varen. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen eller en vesentlig del av den.

Angrefristen gjelder ikke hvis:
Varen er åpnet eller forseglingen brukt. Dersom angrefristen skal benyttes må varen returneres i samme stand som du mottok den.

Når du benytter angreretten er du:
Ansvarlig for at varen er i samme forfatning som da du mottok den. Hvis varen skades eller blir borte på grunn av uforsiktig håndtering av deg, frafaller angreretten.

Returer ved angrerett:
Returfrakt må du selv bekoste. Retur skal sendes som brev eller pakke, ikke som oppkrav.

Kontakt kundeservice




Din melding er sendt
En feil oppstod, meldingen ble ikke sendt.

Angrerettskjema

Klikk for å laste ned